Let's get started! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jolijn Maaden - WaarBenJij.nu Let's get started! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jolijn Maaden - WaarBenJij.nu

Let's get started!

Blijf op de hoogte en volg Jolijn

30 September 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Zo daar zitten we dan, Dubai Airport it is! Ik ben nog maar 8 uur onderweg (het is nu 23.30 NL tijd en 01.30 in Dubai) en ik heb het al prima naar mijn zin (met mezelf). Af en toe wat grinnik momentjes dat ik echt in mijn eentje in een vreemd land zit en dat het nu allemaal echt begonnen is. Op weg naar buiten, uit het vliegtuig, heb ik al mijn eerste vriend gemaakt. Een Duitse jongen die net als ik voor het eerst alleen op reis ging en een heel erg dramatisch huilende moeder achter had gelaten op het vliegveld. Helaas zit hij in een ander vliegtuig naar Bangkok dan ik maar hij land maar een half uur eerder dan ik. Hij stond er op om op me te wachten aangezien onze hotels nog geen straat van elkaar verwijderd zijn. Met een avondje skyBar en een tuctuc of fiets tochtje door Bangkok op de planning sta ik al te popelen om straks uit het vliegtuig te stappen.
Afgelopen dagen nog heel veel geregeld, op het laatste moment. Zoals legaal het land binnen mogen door even een vluchtje naar cambodja te boeken. Maar vanochtend was alles all packed and ready. Samen met papa en mama, Nina en Ilayda naar Dusseldorf. Daar nog uit het raam kijkend naar de vliegtuigen en heel cliché veronderstellen dat dat ene vliegtuig uit tientallen, die van mij moet zijn, waar ik later ook in blijk te zitten. Na heel veel knuffels van mijn geweldige uitzwaai comité vertrok ik dan echt. En als het de komende tijd zo goed of nog beter gaat voelen dan nu, dan kom ik weer heel gelukkig terug! Maar nu eerst boarden voor Bangkok :D

  • 30 September 2014 - 06:56

    Martijn:

    Wat een fijn bericht Jolijn! Wat zul je hier nog een hoop mooie en bijzondere verhalen gaan schrijven. Geniet ervan, stoere lieve meid! Knuffel van Pap.

  • 30 September 2014 - 07:12

    Jet Van Der Maaden:

    Wat schrijf je leuk!
    Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken.
    Goede reis!
    X Jet

  • 30 September 2014 - 11:48

    Oma Winifred:

    Dat is een vrolijk bericht, Jolijn. We kunnen zien dat je er heel veel zin in hebt. Stoer, hoor! Heel veel plezier tijdens je reis. Je hebt er hard voor gewerkt en mag nu genieten. Liefs en knuffels van Opa en Oma

  • 01 Oktober 2014 - 22:53

    Daniele, Luuk, Noortje, Femke & Madelief:

    Erg leuk om je eerste bericht te lezen! Een dikke knuffel van ons allemaal!

  • 07 Oktober 2014 - 19:18

    Randolph:

    idd, schrijftalent! Geniet er van!

  • 07 Oktober 2014 - 19:26

    Chris Trimbach:

    Zit met plezier je verhalen, filmpjes, facebook etc te bekijken. Leuke plekken en ga zo door. Ben net terug uit Chicago, dat wordt ook een steeds leukere stad.
    Fyi. Hier regent het, waait stevig en we zitten bij de haard, wel met verse appeltaart. ;-)
    Groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Jolijn

Actief sinds 20 Sept. 2014
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 4862

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: